NOWE OPOWIADANIE



JEŚLI JESTEŚCIE ZAINTERESOWANIE, TO POWIEM WAM, ŻE WRÓCIŁAM Z NOWYM OPOWIADANIEM WSZYSTKO MOŻECIE ZNALEŹĆ
TUTAJ.

2 czerwca 2013

Zła wiadomość - zawieszenie

   Stało się to, czego się obawiałam. Dwa rozdziały zapasu nie wystarczyły i nie natchnęły mnie do dalszego pisania tego opowiadania. Ostatnio przechodzę przez poważny kryzys i nie jestem w stanie niczego napisać, dlatego też zdecydowałam się zawiesić to opowiadanie na czas nieokreślony.
   Postaram się kontynuować pisanie innej historii - Gry uczuć. Nie chcę całkiem znikać z blogowego świata, dlatego skupię się na jednym blogu i mam nadzieję, że jakoś mi to wyjdzie.
   Do tego opowiadania naturalnie wrócę (taką mam nadzieję). Jednak nie wiem kiedy. Jak zwykle znajdziecie mnie na GG (choć ostatnio rzadko tam zaglądałam, ale postaram się to zmienić) oraz na moim głównym blogu z twórczością - link znajdziecie w bocznym menu. Na blogu zawsze odpisuje, zaglądam tam bardzo często, więc w razie jakichkolwiek pytań zapraszam właśnie tam.
   No to tyle... Wiecie gdzie mnie znaleźć, choć pewnie i tak nikt nie będzie szukać.
   Do napisania, kochane! <3

3 komentarze:

  1. Będę czekać, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo było takie... inne. :) I już mi się spodobało. :) Będę czekać. Mam nadzieję, że wena na to opowiadanie szybko Ci wróci. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale rozumiem Cię... Mam nadzieję, że szybko powróci Ci radość z pisania i powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń